Vilan är snart över...

Det har gått 4 veckor sen Milles vila började, vilket betyder att han äntligen får börja leva som en hund på nytt ;) Vilket betyder att han slipper sitta i buren och får börja gå promenader :)
Idag tog vi en kvällspromenad och vi tränade på kamplust, genom att kampa utomhus. Har nämnligen bestämt mig för att börja använda leksaken i agilityn igen, först måste vi bara träna på att kampa då andra hundar är i närheten. Han är lite blyg min kille...

Nu återstår det bara 2 veckors väntan innan vi börjar med agility igen :)



Kommentarer
Postat av: Embla

Hej!
Jätte rolig blogg! :)
Hur tycker du att det funkar att träna in slalom med bågar? Funkar det bra? För jag funderar på att börja träna slalom med bågar på min hund :)
Mvh embla och Svea

2012-12-03 @ 16:28:25
URL: http://aktivflatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0