Vinterland...

Oj vad mycket snö som kommit, på en dag! Igår var det bara 4 cm snö och idag har det snöat hela dagen, vilket betyder att vi har ca 30 cm snö på marken. Det har varit kaos i trafiken och det kommer nog hålla på ett tag.
Både jag och Mille gillar snö. Men jag tycker inte om då det snöar hela tiden, det har snöat och blåst så mycket att man knappt har kunnat gå ut!
Men jag och Mille tog ändå en sväng till hundrastgården där han hoppade runt i snön. Jag knäppte lite kort med kameran men alla blev otroligt dåliga. Det är inte så lätt att fota då snön vräker ner och man fryser om fingrarna haha :)
Minuset med att ha en långhårig hund på vintern är snön i pälsen. Det är bara så jobbigt att efter varje promenad få reda ut hela pälsen då den är täckt utav snö bollar haha. Som tur är ju Mille lite klippt nu så han slipper snö i pälsen ett tag framöver ;)


 


 
 

Kommentarer
Postat av: Siri

Vilka härliga bilder!

2012-11-30 @ 22:04:17
URL: http://javasliv.blogg.se
Postat av: Emelie och Kelly

Det är så kul med galna snö bilder på hundarna! Kelly är också galen i snön :)

2012-11-30 @ 22:09:52
URL: http://soderhund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0