Lång dag..

Hejsan alla!

Kom nyss hem från ett besök hos Gia. För nu då Mille inte får tränas så har jag väldigt mycket extra tid som jag kan lägga ner på min och Gias relation. Gia skötte sig väldigt bra, kan inte komma på en enda gång då hon varit så här duktig. Vi tränade på att gå bakom träd, vilket vi kommer använda mycket i agilityn sen.  Det funkade galant, har testat det några gånger nu och hon verkar fatta det hela.  Hon tyckte att det var kul att springa runt träden och få godis för det haha :)

 Sen gick vi in och tränade ståendet + lite annat.  Ståendet går bara bättre för varje gång vi tränar. Är lite nervös inför utställningen i December. Det blir både min & Gias debut i officiell utställning.  Jag har bara ställt inoff förut, men vi får helt enkelt se hur det går

.

Imorgon är jag ledig så ska stanna hemma hela dagen med lill killen, tror att han kommer gilla det :)

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Siri

Åh, så fin hon är.

2012-10-25 @ 21:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0