Årets första cykeltur!

Slutade klockan 1 som jag gör varje måndag, så bestämde mig för att åka ut och cykla med Mille för första gången för i år.
Vi cyklade till en hundrastgård som har strand avsedd för hundar så det var riktigt mysigt att sitta i solen medan Mille lekte med en annan hund :) Då Mille fått leka på stranden i ca en halvtimme cyklade vi hem igen :)
 
Det blev en rätt lång tur på hela 7 km men rätt skönt att få ge honom ordentligt med motion för en gångs skull ;)
Då jag idag inte kunde åka på agilityn så fick jag sitta hemma och plugga lite till provet i fysik som är på onsdag :/
Efter lite plugg gick jag iallafall ut med Mille igen och vi tränade lite med ikea tunneln :)
Han blev verkligen så glad av att få köra lite tunnel övningar haha ;)
 

Just nu ligger han trött bredvid mig och snarkar, trött efter en lång dag ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0