Förlåt!

Förlåt, förlåt för min absolut kassa uppdatering de senaste dagarna. Livet har ändå flutit på och både jag och Mille lever. Har gått omkring och känt mig smått sjuk nästan hela veckan så har inte velat öppnat datorn mer än vad som behövs och därför har uppdateringen inte blivit så värst bra. Men känner mig bättre idag så bloggningen kommer nog att bli bättre från och med imorgon ;)
 
Igår kväll hände inte så värst mycket utan jag och Mille låg mest och slappade. Gick ut och tränade lite lydnad på kvällen men utan större framgång, men det måste ju gå lite sämre ibland ;)
 
Idag har vi inte heller gjort så mycket. Hade en kompis här så vi gick ut med Mille i nån timme, han fick springa lös och han älskade det ;) Sen gick vi in och jag och kompisen bakade kladdkaka, riktigt gott faktiskt ;)
Och nu på kvällen har jag och Mille mest slappat tillsammans. Han får vila lite tills imorgon, då jag ev ska ställa ut honom inoff för första gången på 9 mån :) Om jag gör det är det bara på skoj och jag har absolut inga förhoppningar, vill bara ut och göra nått med honom igen :)
 
 

Kommentarer
Postat av: L i n n e a ☆

Verkligen super söt hund! Lycka till med agilityn ;)

2013-04-06 @ 22:05:35
URL: http://alfredssonL.blogg.se
Postat av: Victoria

Hoppas det går bra! :)

2013-04-07 @ 14:54:33
URL: http://hundtassarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0