Snö igen..

Började dagen med att åka på inoff utställning med Gia och ställde henne i JH. Tog med mig Mille men bestämde mig på plats för att inte ställa ut honom ändå.
Jag och Gia fick iallafall vänta ca 2 timmar på vår tur, då hela tillställningen var väldigt efter tidschemat.
Då vi äntligen fick komma in i ringen var Gia inte alls sig själv utan var väldtigt flummig och hoppig. Men jag fick bättre kontroll på henne efter ett tag och då gick det bättre.
Hon stod rätt så bra men tappade fokuset på mig och hur hon skulle stå efter ett tag. Men i helhet var hon rätt så duktig ändå.
Det hela slutade med en 4 plats men vi fick bara en kampleksak som pris, lite trist ;) Men Gia fick leksaken och jag fick erfarenheten  hehe ;)
Gammal oredigerad bild..
Och nu ikväll så har jag mest tagit det lugnt och spelat lite spel med en kompis :)
Då jag gick ut med Mille så hade det börjat snöa där ute, vilket verkligen är super trist. Jag är verkligen så trött på snön så det är inte klokt. Varför kan det inte bli sommar?

Kommentarer
Postat av: Alva

Gud va söta / söt ! Har själv 3 hundar och hundar är ju så fina och underbara ! Fin blogg du har ! :)

Kika gärna in min blogg om du har lust och lämna gärna en kommentar om du har lust :)

KRAM

2013-04-08 @ 16:23:33
URL: http://alvastohlt.blogg.se/
Postat av: Tess

Åh, så söt! :) Kram

2013-04-09 @ 13:44:06
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se
Postat av: Sanna

Så söt :)
SVAR:
Tack :)

2013-04-09 @ 16:19:02
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0