Söndag...

Dagen började segt då jag och Mille låg och drog oss i sängen till typ 10. Då vi orkat oss upp så packade jag ihop utställnings sakerna och sedan åkte vi iväg till inoff utställningen :) Vi fick åka buss då jag inte fick någon skjuts dit. Mille brukar nästan aldrig åka buss men han skötte sig ändå bra och var lugn :)
Då vi kommit fram blev Mille typ super hyper och skulle leka med allt och alla. Han klarade inte av att sitta still och vänta utan ville hela tiden hitta på nått att göra, busungen.
Inne i ringen gick det rätt bra men han har väldigt svårt att koncentrera sig på att stå still, han blir så lätt flummig och vill hålla på med annat haha ;)

Jaja det hela slutade iallafall med tredje pris ;) Hoppas på att kunna åka på fler inoffar med honom då det verkligen är skoj!



Då vi kommit hem så pluggade jag lite och sen gick vi ut en sväng. Vi gick till hundrastgården och kastade boll i typ 40 min utan att Mille tröttnade haha, han älskar verkligen bollar...



Kommentarer
Postat av: linn

Låter som en kul dag! :D

2013-04-22 @ 10:29:16
URL: http://linnffotar.blogg.se/
Postat av: Lalitta & Victoria

Vad kul med utställning!

2013-04-22 @ 15:17:09
URL: http://hundtassarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0