Agility!

Hade planerat att stiga upp klockan 8 idag. Ville hinna ut på en längre promenad med mille helt enkelt ;)
Men lat som jag är så låg jag kvar i sängen tills klockan blev 9. Jag fick iallafall på mig kläderna och sedan skulle Mille morgonrastas. Han var verkligen seg och ville inte ut utan ville bara ha frukost...
 
Vi gick till hundrastgården och kastade lite boll och jag försökte få honom att få intresse för frisbeen men då en super rolig boll är i närheten så är frisbee det tråkigaste som finns enligt honom. På lägret älskade han ju frisbeen men nu ville han inte ens bry sig om den efter som att bollen var roligare, knäppis ;)

Då vi kom in fick Mille ett bad då han blivit lerig då han sprungit efter bollen, han tyckte nog att han klarade sig utan för jag fick en arg blick av honom då jag ledde honom till badrummet ;)

Sen åkte jag in till stan med en kompis och då jag kommit hem så åkte jag och mamma nästan direkt efter Gia för att träna agility. Det var väldigt länge sedan jag såg henne så det kändes lite nervöst men samtidigt spännande. 
Tyvärr så var det rätt så hett så hon tröttnade snabbt på träningen så det var svårt att hålla uppe hennes motivation...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0