Fredag på mässan check!

Så nu var fredagens hundmässa klar! Blir ingen imorgon, tänkte vila lite men på söndagen blir det ju som sagt tunnelrace med Mille :) 
Iallafall så gick det riktigt bra idag. Vi blev inte placerade i dagens junior handling men vad gör det? Man ska ju trots allt bara ha kul ;) Men allt var iallafall i kryssat som exellent så jag antar att det gick lite bra iallafall. 
 
Efter att jag ställt henne gick jag och Elsa och kollade i shopparna lite. Hittade inte något speciellt som jag ville ha men antar att jag kollar närmare på söndagen, finns väl tid för lite shopping då. Dessutom har jag ju Mille med mig för första gången så nu kommer jag äntligen ha möjlighet att pröva saker på honom på mässan, perfekt ju! 
 
Nej nu ska vi kura ihop oss och se någon film eller två! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0