Inte mycket som händer här!

Oj det var ett tag sedan! 
Det har faktiskt inte hänt så hemskt mycket. Gia och jag tränade agility i måndags och det gick jätte bra, helt klart vinterns/höstens bästa träning! På fredag är det äntligen dags för hundmässan och jag ser verkligen fram emot det. Jag och Gia tävlar jh på fredag och på söndag blir det tunnelrace med Mille. Det är hela 112 st med i jh om man räknar med båda åldersklasserna så det lär väl ta ett tag, jaja jag får iallafall missa skolan ;) 

Söndagens tunnelrace körs mest på skoj, det var så länge sen jag och Mille körde så jag tänkte mest att det skulle vara kul att testa :) Utöver tävlandet blir det säkert en massa shopping, lär ju finnas lite prylar där ;) 

 
Arkiv bild från i fjol, önskar verkligen att vi skulle ha någon snö. Just nu finns ingen snö på marken, hur trist är inte det? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0