Gick lite vilse...

Försov mig rejält idag (vaknade klockan 12), eller man kanske inte kan kalla det att försova sig då jag inte har någon tid att passa på morgonen...
 
Men då jag vaknat stoppade jag snabbt i mig frukost och sen tog jag ut Mille på en promenad. Vi gick in i skogen och jag hade tänkt gå vanliga runda. Men äventyrlig som jag är ville jag utforska en ny väg så jag gick in på den. Slutade med att jag kom ut mitt i ingenstans så fick börja försöka hitta hem. Testade olika stigar men de ledde ingenstans... Som tur är hittade jag tillslut en större väg som ledde ut ur skogen. Men nästa gång tror jag ändå att jag går på de vägar jag känner till, speciellt om jag inte har med mobilen ;)
Har ingen aning om hur långt vi gick men antar att det var runt 8 km, 2 timmar tog det oss iallafall :)
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0