Hemma från lägret!

Var så himla trött efter lägret igår så hann inte skriva nått alls, ber om ursäkt för det ;)

Lägret var iallafall super skoj och jag och Gia fick verkligen lära känna varandra bättre under veckan. Vi testade på bruks, spår, rally lydnad, lydnad och så tränade vi agility och JH. Agiltyn gick faktiskt sämst av alla de nämnda och jag som trodde det skulle vara tvärtom...På alla agilityträningar var hon mest slö och ville inte riktigt arbeta ordentligt, antar att hon var trött då vi som synd var alltid körde agility på kvällen :/
 
 
JH:n gick faktiskt super bra och jag fick riktligt med tips om hur jag bäst ska ställa henne. Det annornades även en mini inoff utställning för de som var med på lägret och där kom vi på delad tredje plats av 57 hundar, så jag var rätt nöjd med det resultatet ;)
Rallyn, lydnaden, spårningen och brukset gick bra det med. Vi testade såklart bara på leknivå men det var roligt att få pröva på lite annat med henne :) Tror att det gjorde gott för våran relation ;)
 
Idag har jag varit funktionär på klubben från klockan 7-12, snacka om jobbigt att stiga upp klockan 6 då man egentligen är ledig ;) Jag fick bära koppel efter koppel och det blev jobbigt efter en tid kan jag säga ;) Jaja, där fick man dagens workout ;)
 


Kommentarer
Postat av: Elin och Billy

Vad roligt med läger! Och grattis till den fina tredjeplaceringen! 57 hundar är ju sjuukt mycket :D

2013-06-09 @ 18:08:45
URL: http://aktivaussie.se
Postat av: Emma

Vad roligt med läger! Själv är jag helt insnöad på agility och vet nästan ingenting om den andra hundgrenarna men det låter verkligen kul att få testa på andra saker också! :D

2013-06-09 @ 18:56:58
URL: http://starttillmal.bloggo.nu
Postat av: lisa

åh skoj med läger!! Alltid kul att få pröva på nya sporter! :) Var det någon mer förutom JHn som du fastnade för? :)

2013-06-09 @ 19:40:42
URL: http://www.redcanine.weebly.com
Postat av: Malin

haha nej men gud så söt!!
Kul med läger! :)

2013-06-10 @ 13:09:24
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0