Jag älskar att ställa ut...

 
Innan jag började träna Gia var utställning nått helt nytt och främmande för mig...

Ja, jag hade ställt Mille i Junior Handling innan men då han är en grymt svår hund att visa så satte jag det på hyllan ett tag. Men då jag började ställa ut Gia började intresset faktiskt att växa... 
Inoffare på inoffare och så stod vi där en dag, 19.1 iår och jag skulle ställa ut henne. Efter tidigare tävlingsvanor så var jag faktiskt inte nervös alls utan tog det lugnt i ringen. Gia fick VG och jag var nöjd med henne, för efter allt så var det hennes första utställning ;)

Då jag blev mer intresserad av att ställa ut började jag även test ställa Mille i Junior Handling och det funkade bra vissa gånger och andra gånger blev det katastrof ;) Men han blev faktiskt bättre i ringen och vi blev placerade oftare och oftare :)

I höst blir det kanske några utställningar som det ser ut just nu och jag skall kanske ställa ut Gia i Junior Handling, vi får se ;) 

Nått som är säkert är iallafall att jag ska fortsätta ställa ut för det är super kul :)
 
 
Bilder från hundlägret... Tagna av Jusu Mahlamäki ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag tycker det ser väldigt bra ut, skulle själv behöva lära mig hur tusan man ställer hundar ;)

2013-06-26 @ 11:18:28
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0