Sommarlooooov!

Äntligen har jag fått sommarlov vilket betyder mer sittande vid datorn och bloggande ;)
 
Imorgon åker jag, Gia, Mille och en kompis på hundläger och det kommer nog att bli super :)
Gia kommer hit halv 9 och sedan åker vi väl runt 9. Det ska iallafall bli väldigt spännande att se hur det kommer gå för mig och Gia på ett läger med typ 100 andra hundar ;)
 
Men som sagt så slutade min skola idag och det blir 10 veckors välförtjänat sommarlov för min del ;) Jag hoppas verkligen att denna sommar bjuder på mycket glass och mycket sol ;)

Då vi kommit hem från avslutningen åkte vi till djuraffären för att inhandla några sista saker innan lägret. Det blev 1 större plaque off burk, några tuggben och 2 påsar frolic :)
 

Kommentarer
Postat av: Hanna & Russllarna

Gud så härligt med sommarlov redan! :D
Jag slutar skolan på onsdag ;)

2013-06-02 @ 13:04:25
URL: http://russellbus.se
Postat av: Linn Ahlex

Oj vad tidigt du får sommarlov.. jag få det den 14:e suck.... :(

2013-06-02 @ 21:11:10
URL: http://linnffotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0