Stress....

Har ärligt talat 1000 saker som pågår i mitt huvud just nu. Först och främst är jag orolig över hur jag ska hinna med Mille då skolan ska ta så himla mycket tid. Att ha prov varenda vecka + skoldagar som är 8 timmar långa gör mig verkligen så himla trött. Så orsaken till innaktiviteten på bloggen denna vecka är just pga av att jag inte orkat öppna datorn allt för ofta för att skriva nått intressant här ;)
 
Igår tränade jag och Gia agility, som varje vanlig onsdag ;) Vi tränade mest på olika svägningar och handlingsteknik, nått som alltid är lika bra att träna på ;) Vissa av svägningarna vi tränade på var riktigt svåra för mig, då mina ben inte alltid ville göra det jag ville göra ;) Men med lite hjälp så fick jag faktiskt det att funka rätt så bra ;)

Här kommer en video från både måndagens och onsdagens träning. Hade ju inte tänkt visa er måndagens träning men då jag såg det på film såg det inte allt för dåligt ut... Aja, gårdagens träning kommer i början av filmen och måndagens i slutet ;)
Tycker ni att vi har utvecklats? :)
 
Nu ska jag ta mig tid att svara på era super fina kommentarer som ni lämnat här på bloggen ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka tajta svängar, snyggt jobbat! :)

2013-03-15 @ 18:08:09
URL: http://buspudel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0