31 sanningar om mig

 
 
  1. Jag älskar glass
  2. Jag har varit i Australien
  3. Jag har små fötter
  4. Jag är 163 cm lång/kort
  5. Jag älskar skogen
  6. Jag älskar att shoppa
  7. Jag är smått beroende av Hollister/Abercrombie kläder
  8. Jag är allergisk för katter
  9. Jag älskar får
  10. Jag umgås helst med hundfolk
  11. Jag har svårt att vara seriös
  12. Jag vill tävla VM i agility
  13. Jag är en vinnarskalle
  14. Jag älskar att fota
  15. Jag älskar att göra filmer
  16. Jag började med agility hösten 2010
  17. Jag har aldrig brutit något ben
  18. Jag red förr och gjorde det i 5 år
  19. Jag älskar att sola
  20. Jag hatar drickor med kolsyra haha
  21. Jag älskar att shoppa hundprylar
  22. Jag gillar att ha mjukt hundgodis i handen
  23. Jag älskar att fixa kladdig mat åt Mille
  24. Jag gillar inte fisk
  25. Jag älskar hundar
  26. Jag tycker att agility är världens bästa sport
  27. Jag tycker att valpar är det sötaste som finns
  28. Jag kollar alltid facebook innan jag lägger mig
  29. Jag är rätt morgon pigg
  30. Jag hatar appelsiner/mandariner
  31. Jag gillar inte folk som tror de är bäst och kan allt om nått de inte vet nått om
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej! Jag vet att bloggningen sugit på min blogg men nu har jag börjat komma igång igen :D

2013-05-11 @ 12:04:19
URL: http://dansksvenskhugo.blogg.se
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Kul lista :).

Vi har gjort bloglovinbyte och jag vill bara dubbelkolla om du fortfarande följer mig.

2013-05-12 @ 20:54:55
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0