Friskare..

Halloj! :)
Kände mig hyfsat frisk imorse så bestämde mig för att ta en längre morgon promenad med Mille :) Vi gick till stranden där han som vanligt fick springa omkring. Han lyssnade verkligen på mig då jag ropade och kom som en blixt, kanske han har mognat? ;)
 
Efter promenaden fick han lyx frukost bestående utav torrfoder blandat med färskfoder toppat med äggula. Han fullkomligt älskade det och lämnade absolut inget som helst spår kvar. 
 
Efter det var jag lite med en kompis för att sedan sätta mig vid skrivbordet och verkligen försöka plugga. Men klarade bara av att försöka koncentrera mig i typ 5 min så gick ut och kastade boll med Mille istället, nått som verkligen är tusen gånger så roligare.
 
Och nu ska jag ställa in några tidsinställda för veckan :)
 
Imorgon är det agility med Gia som gäller, känns som en evighet sen vi tränade ;)
 
Blir en helt opassande bild men gillar den rätt mycket så ni får stå ut med den ;) Saknar att ha ett objektiv att fota med :(
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0