Nya converse och veterinär...

Invigde mina nya converse idag, älskar redan dom. Har ju 3 sen innan men dom har bara varit vanliga med färg, så usa mönstret fastnade jag verkligen för :)Jag och mamma åkte nyss till vetten för att föra Mille på tandstensborttagning. Han måste alltså sövas och det är lika obehagligt varje gång. Denna gång tog det rätt länge för honom att somna, vid tidigare tillfällen har han bara somnat på mindre än en minut. Men den här gången tog det flera minuter för honom. Jaja snart så får jag träffa min prins igen ;)Bloggar kanske mer ikväll då jag har tillgång till min dator så ni får stå ut med det här korta mobilinlägget tills dess ;)Bild på sötisen och conversen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0