Rally?

Jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra med Mille i dagens läge. Agilityn kan vi ju stryka totalt och någon riktig lydnads hund kommer han nog aldrig bli. Freestyle är det han verkligen brinner för men det ordnas knappt några tävlingar alls.
Jag och Mille gick en rally lydnads kurs för ett år sedan och det var en gren som vi båda tyckte att var rätt kul.


Så därför tänkte jag kanske köra en debut med honom i rally den 16.6. Han har tävlat inoff en gång men det räknas ändå inte som en debut ju ;)
 
Om det blir en debut så måste jag verkligen repetera skyltarna, för jag tror att jag glömt de flesta haha ;)
 
Vad tycker ni? Borde vi köra rally debut eller inte?
 

Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

SV: Tack, det beror storlek på hund och vilken tid det tar och hur pass hanterbar hunden är. Men för små hundar 30-40 euro, mellanhundar runt 50 €.

2013-05-21 @ 19:47:47
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0