Så himla trött..

Har varit astrött hela veckan, det beror säkert på att jag sover för lite men jaja.Så bloggen har stått rätt still pga det.
 
Idag tränade jag och Mille lite lydnad iallafall.
Han var inte alls taggad på att träna lydnad utan bjöd bara på andra tricks så som backa runt mig, snurra osv. Så med andra ord var han lite knäpp idag. Men efter lite flams koncentrerade han sig iallafall lite bättre på det vi tränade på. Vi tränade mest på inkallning och det funkade faktiskt rätt bra, han kommer ju alltid då man ropar men nu vill jag ju att han ska sätta sig i fotposition och det har han lite svårt med. Men efter några försök lyckades det faktiskt rätt så bra ;)
Imorgon ska jag ta och fota Mille så jag får några nya bilder på honom ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

haha ååh :')

2013-05-17 @ 22:26:48
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Malin

- :D Kram <3

2013-05-17 @ 22:56:38
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0