Träning!

Gia var verkligen super energisk då jag hämtade henne idag. Början av träningen funkade super bra och hon var riktigt snabb och framåt sugen :) Vi körde en bana med hela 17 hinder innehållande aet & slalom men det funkade ändå riktigt bra för oss.


Rätt suddig bild på banan vi körde...

Men då vi skulle gå in på banan för att köra banan för andra gången så rusade en lös hund på Gia och attackerade henne. Gia skrek ju såklart då hon blev rädd men det var inte så illa då hundens ägare rätt snabbt fick bort sin hund från Gia. 
Vi tog iallafall en liten paus innan vi körde banan på nytt, så hon skulle få varva ner lite . Jag kollade igenom henne och som tur var så hittade jag inga sår, så jag kunde pusta ut ;) Hon hade heller inte förändrats och var samma glada hund haha ;)

 Då vi körde banan sen var hon mycket slöare och segare men det gick rätt bra ändå ;) Hennes kontaktfält på Aet var rent sagt perfekt och kan inte vara mer än nöjd ;) Hon skullefaktiskt  i princip vara startklar redan, men tänker vänta lite. Isf blir det agiltiyklass då jag hatar hopp haha ;)

Gammal bild...
 

Kommentarer
Postat av: Lalitta & Victoria

SV: Ja, hihi :) Får hoppas på att hon blir medium, det kommer nog bli svårt i large annars som du säger...

2013-05-07 @ 16:22:15
URL: http://hundtassarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0