Dog parkour

Igår blev det årets sista cykeltur, troligen. Vi har ingen snö på marken här än så jag och Mille passade på helt enkelt. Han fullkomligt älskade att få komma ut och cykla lite igen, det var ju ett bra tag sedan sist. Vi tog den kortare turen till stenudden eftersom jag inte ville köra på för hårt nu när hans kondition är som den är. Men han klarade det galant och han ville bara springa mera då vi va klara, tokhunden min. 
 
Idag blev det en promenad efter skolan och Mille fick springa runt lös för det mesta där bilar inte åkte. Vi hittade några stockar och stenar som vi testade lite dog parkour på och Mille älskade det verkligen! Det svåra med honom är dock att få det att bli någon utmaning eftersom att han självsäkert testar det mesta. Det ända han är rädd för är nog höga höjder, fast det är lite knepigt att träna på det så att det inte är farligt. 

Har ingen bra bild från idag så en mobilbild på en något stirrig Mille bjuder jag på! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0