Jh!

Idag var det tidig väckning... Vi steg nämnligen upp runt kl 4 för att åka för att ställa gia i JH i Jyväskylä :) Gia sov över hos oss så vi behövde inte åka och hämta henne iallafall ,så det underlättade ju lite ;) Bilfärden tog ca 3 timmar så jag fick iallafall chansen att sova lite i bilen innan jag skulle in i ringen. 
Det var rätt många junior handlers med, 42 st i äldre och 31 i yngre klassen så det tog ett tag innan det var min tur men vi fick helt enkelt sitta och bara vänta.

Väl inne i ringen gick det superbra :) Gia var fokuserad och jobbade på bra. Då vi skulle in igen var hon dock lite flamsig och så men det gick över då jag körde några enkla tricks med henne. Till min stora förvåning blev jag inte avtackad av domaren direkt utan fick tävla vidare. Vet inte riktigt hur många som kom vidare men runt 10 st var det väl. Men efter det blev vi inte placerade, man jag var jätte nöjd med allt ändå! 

Vår kritik:
Beautiful couple. She´s very talented and she really knows how to show this breed.
& allt var i kryssat som excellent :) 

Bjuder på 2 dåliga mobilbilder! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jannika

Underbart :)

2013-11-17 @ 16:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0