Andrea

 
Andrea heter jag. Och är den som sitter bakom datorskärmen. Att presentera sig själv är svårt, väldigt svårt.

Jag är en riktig vinnarskalle, hatar att förlora. Jag älskar hemmakvällar med glass och godis. Men lika mysigt är det att vara på klubben och träna.

Jag har hållit på med hundar aktivt sedan hösten 2011. Före det tränade jag bara 1 gång i veckan, nu tränar jag betydligt fler gånger.
 
År 2014, då jag fyller 15 så kommer min alldeles egna lilla valp flytta in :) även om det är långt dit så planerar jag allt i förväg ;)

Kurser/ utbildningar/lägrer jag deltagit i:
Spårkurs hösten 2011
Vardagslydnads kurs våren 2012
Stardogs ungdoms hundläger 2012
Agility tävlingsgrupp för Juha Orenius hösten 2012
Agility nybörjar kurs för Juha Orenius hösten 2012
Agility fortsättnings kurs för Juha Orenius våren 2013
+ massa träningsgrupper för massa olika instruktörer
 

 

Kommentarer
Postat av: borderterriernzorro

vad kul att du ska få en egen hund, vad har du tänkt att skaffa för någon? kommer det bli en tollare eller kommer du att fortsätta på cavaliern?
jätte bra blogg!
kram :)

2012-10-21 @ 16:20:11
URL: http://borderterriernzorro.devote.se
Postat av: Elsa

Hej!Roligt att du ska få en till hund en Cavalier eller en Tollare eller någon annan ras?

2012-11-05 @ 18:15:55
URL: http://alltomnisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0