Mille

 
PitaPata Dog tickers
Glädje och fart, cavalier såklart!
 
Namn:  Lakörens brown diesel JR
Kallas: Mille
Kön: Kastrerad hane
Färg: Ruby med vita tecken
Född: 21.5.2009
Tävlar: Agility/hopp klass 2
Hälsa: Har haft diskbråck hösten 2012. Annars helt frisk
 

Mille är familjens gemensamma hund, men han känns ändå som min egna då jag har huvudansvaret för honom.
Jag skulle kunna skriva en hel bok om honom om jag så ville men man kan kortfattat säga att han är envis, trogen, busig och ja världens bästa hund såklart!

 
Officiella meriter:
Agility klass 2
Hopp klass 2
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: LinaK

Ni är så himla duktiga du och Mille, tycker det är så kul en cavalier med lite fart =P Har en kompis som tävlar med sin cavalier och där behövs verkligen mer fart. Dom hade kunnat gå väldigt långt om det inte vore för just farten. Men Mille har ju ett väldigt driv i sig =)

Lycka till i framtiden! Ska bli himla kul att följa er.

2012-10-23 @ 20:18:51
URL: http://linaalgotsigge.blogg.se
Postat av: julia

Tycker du det var bra att kastrera Mille?
hur blev han efter kastrering?
P.s funderar på att kastrera min hund han e helt galen när der gäller tikar.... :p

2013-02-03 @ 09:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0