Gia

 
PitaPata Dog tickers
 
Med glädje & iver, Nova Scotia Duck Tolling Retriver!
 
Namn:  Hederas keep my style
Kallas: Gia
Kön: Tik
Färg: Röd/orange med vita tecken
Född: 19.11.2010
Tävlar:  Utställning
Hälsa: Frisk
Övrigt: -
 
Gia är en tollare. Hon är inte min egna hund, men jag kommer få träna henne.
 
Gia är en glad tik som älskar godis och uppmärksamhet. Hon är en underbar hund att jobba med och jag hoppas att jag får träna henne länge :)
 
Mål:
 
  • Tävla i agility
  • Få bättre kontakt
  • Lära henne roliga trick
  • Lära henne grunderna i agility bra
 
Tävlings resultat:
19.1.2013 Utställning ( debut) - Very good
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin o Olle

Riktigt fin tjej :)

2013-09-20 @ 21:34:45
URL: http://elinalbertsson.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0