Måndag igen...

Så är måndag här igen :) När jag kom hem så cyklade jag och Mille  8 km och det gick faktiskt rätt så bra :)
Vi cyklade till vårt nya favoritställe och hela vägen är sandad, vilket är superbra då man ju inte kan cykla på asfalt ;)
Trodde att ute agility träningarna hade börjat men det visade sig att de först börjar nästa vecka, så det blev ingen träning med Gia idag. Istället gick jag ut och sparkade lite fotboll med Mille och tränade lite lydnad. Mille är verkligen galen i fotboll och fullkomligt älskar att jaga fotbollen över gräsmattan.

Då vi sparkat boll i ca 15 min utan att han tröttnat så pausade vi lite för att träna lydnad. Jag började med att träna på fotgåendet som inte gick så speciellt bra men han  har iallafall utvecklats så jag kan inte klaga ;)

Efter lite fotträning gick vi över till att träna lite på att stanna kvar och läggande under gång. Det funkade mycket bättre än själva fotgåendet och jag är faktiskt rätt nöjd med hans insats ;)
 
Och nu sitter jag i sängen och gottar mig med lite godis haha ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0