Onsdags träning

Förlåt för den kassa uppdateringen här på bloggen de senaste dagarna...
Har haft fullt upp med både läxor och skola så har knappt hunnit sitta vid datorn.
 
I onsdags var det som vanligt träning med Gia som gällde. Träningen gick faktiskt rätt okej då jag tittar på den på film men under träningen kändes det som att inget gick som jag ville. Jaja man får ha sina ups and downs  ibland.
En positiv sak var ändå att hon faktiskt klarade av gungan helt själv nu, helt otroligt. Mille hade ju enorma problem med sin gungskräck men Gia kör den redan utan problem  vilket är superbra :) Gungan brukar ju räknas som ett av de svårare hindren så jag är faktiskt glad över att vi redan klarar den :)
Det är faktiskt bara slalomet kvar som hon behöver lära sig sedan kan hon alla hindren :)

 
 

Ha en härlig fredagskväll nu alla!! :)

Kommentarer
Postat av: Emma och Charlie

Vad duktiga ni är! :) Ja ibland känns det ju inte bra men så tycker andra att det ser bra ut... Man är så självkritisk :P

2013-03-22 @ 20:40:52
URL: http://www.wheatencharlie.blogspot.se
Postat av: Jackie

vad duktiga ni ääääär! Hur mkt hade ni tränat på gungan/vippen innan hon klarade av den så här bra? :P

sv: haha jaaaa jag är en perfektionist vilket du kommer märka av i sommar hehe

2013-03-22 @ 22:22:19
URL: http://jackieie.blogg.se
Postat av: veronica

sv: Tack så mycket :)

2013-03-23 @ 00:33:04
URL: http://missfancydream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0