Hatar att vara hundlös..

Gah, saknar mille mer än någonsin. Även fast jag vet att han har det prima där hemma, men jag kan ändå inte låta bli att sakna honom. Han är ju min prins, ja han är mitt allt ♥
 
Idag cyklade jag runt milen för att iallafall få något att göra. Jag hade faktiskt inte tänkt motionera mig något speciellt idag, utan hade tänkt vila efter fleradagars träning men så blev inte fallet. Tog mig upp på cykeln och så cyklade jag samma runda som jag och Mille cyklade senast vi var här. Dock gick det ju mycket snabbare utan hund men jag saknade ändå korven som brukar springa brevid.
 
Nu ska jag spendera min kväll genom att som vanligt kolla in lite bloggar/facebook, ja ni vet ;)

Hittade en liten lerbild på Mille från nu i sommar, min smutsiga gris ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0