Långpromenad

Idag gick jag och Mille en långpromenad i skogen. Han fick till stor del gå lös under promenaden och var bara kopplad lite smått då vi mötte människor och så.
Vi gick upp för en stig som ledde oss upp på en kulle där jag stannade och tog några kort på honom. Utsikten därfrån var verkligen fin och man kunde se riktigt långt därifrån. Mille var inte riktigt på fotohumör för han ville bara ha bollen som jag hade med mig, jaja några kort blev det iallafall ;)

Då vi kom hem fick han sig en ordentlig dusch och genomborstning av pälsen för han hade blivit så smutsig under promenaden. 

Här kommer några bilder! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma och Charlie

Super härliga bilder! :)

2013-08-18 @ 03:26:30
URL: http://www.wheatencharlie.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0