Hurtta väst!

Tror inte det är sant, jag tog bara med mig hem två saker från djuravdelningen? ;)
Dom hade riktigt billigt Hurtta där så var blev riktigt sugen på att köpa ett koppel eller halsband, fast han har ju redan så mycket Hurtta så jag lät det vara.

Istället köpte jag en Hurtta lifeguard tränings väst som var riktigt billig & en sax som jag ska klippa Milles tassar med. Träningsvästen tror jag att kommer vara bra under höstens och vinterns mörka träningar, för då syns man ;)

Just nu är jag hos min mormor & morfar och här stannar jag i några dagar innan jag åker hem till Millisen igen, saknar honom redan ♥
 
Tog inte med mig kameran hit men dåliga ipad bilder får väl duga idag ;)

 

Kommentarer
Postat av: C.J.

Skulle också behöva någon träningsväst av något slag...

2013-08-01 @ 21:18:45
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0