Rally lydnad imorgon!

Igår tränade jag och Gia agility. Det gick faktiskt fruktansvärt bra för oss och hon lyssnade bättre än vanligt :) Vi körde en kort bana och så tränade vi slalom + kontaktfält. Kontaktfälen sitter verkligen nu och det är jag riktigt glad över :) 
Idag så har jag och Mille gått en lång promenad och tränat lite lydnad med störning. Han var väldigt okoncentrerad så det blev inte ett så långt pass som jag hade tänkt mig utan istället tränade vi bara kort och jag gav honom extra mycket belöning för att hålla motivationen uppe. 
 
Imorgon börjar rally fortsättnings kursen så det blir spännande att se hur det går :) Får hoppas att Mille är lite mer träningsugen då! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0