År 2012!

Här kommer en liten snabb genomgång av året 2012!
 
Januari:
Jag var på My Dog för första gången
Jag skaffade ett nytt objektiv (Sigma 70-300mm) och började fota mer då
Februari:

Jag & Mille tävlade i freestyle för första gången (inoff)
Mille fick bo på hundpensionat då vi åkte till Italien
 
Mars:
Jag och Mille gjorde våran debut i officiell agility och lyckades nolla loppet ;)
Jag började träna slalom med Mille mer seriöst
 
April:
Jag och Nea blev hundbrevänner :)
 
Maj:
Mille fyllde 3 år
Jag började klippa milles päls
Juni:
Jag och Mille tog våra två  första pinnar på samma dag
Jag fyllde 13 år
 
Juli:
Mile fick följa med utomlands för första gången.
Vi åkte på hundläger i 1 vecka
Vi träffade Nea & Saga och tränade agility
 
Augusti:
Jag och Mille blev uppflyttade till klass 2 i agility
Jag och Mille började gå kurs för Juha Orenius
Mille fick träffa sin mamma för första gången på 3 år
 
September:
Jag och Mille  tävlade i ungdoms fm
Jag och Mille  tävlade i inoff rally lydnad
Jag träffade Gia för första gången
Oktober:
Vi märkte att Mille ömmade i ryggen
Mille rötgades och vi märkte att han hade diskbråck
 
November:
Mille vilade hela månaden pga ryggen
Jag började träna seriöst med Gia
Gia fyllde 2 år
 
December:
Jag och Gia placerades för första gången på inoff utställning
Milles burvila tog slut och han fick börja tränas
 
 
Året har inte alls blivit som jag tänkt mig...
Jag visste inte alls om att Gia fanns för ett år sedan. Jag visste inte alls att Mille skulle behöva skippa en hel tävlingsäsong pga ryggen. Jag visste inte alls att jag och Mille skulle lyckas ta oss upp till klass två. Oj vad mycket som hänt under året!
 
Men de flesta av målen vi har haft så är ändå uppnådda, så jag är väldigt nöjd ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna & Russllarna

Härligt år!

SV: Ja, visst är rally roligt!! :D

2013-01-01 @ 19:56:49
URL: http://russellbus.se
Postat av: Evelina - Hundvardag.se

Vilket härligt år ni verkar haft!

2013-01-01 @ 21:18:02
URL: http://hundvardag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0