Hundmässa

Ja idag bar det av på hundmässa :) Gia skulle egentligen ha ställts ut men det blev inte av,  så ska istället ställa henne i Januari.
Men gick till tollarna och kollade ändå. Hann precis i tid så att jag hann kolla på tikarna. Det var härligt att se massor med tollare där, det är ju en fin ras :)  Så jag fick en massa tips om hur jag kan ställa Gia. Men jag tror dock inte att det kommer gå lika bra för oss som det gick för dem haha ;) Ne men vi får öva ;)
Man blir trött av utställning
Detta kommer gå bra ;)
 
Det blev även shopping i massor. De hade en Hurtta outlet där jag köpte ett rundsytt läder koppel åt lillkillen för halva priset :) Har velat ha ett sådant super länge nu, så blev glad då jag hittade det billigt :)
Sen köpte jag även en vetbed till hundburen, lite godis och lite leksaker :) Älskar verkligen att shoppa på mässor, allt är så mycket billigare då :)
Jag lyckades också ta mig till cavalier montern där jag fick hälsa på ett gäng glada cavvisar :) Riktigt fint var det faktiskt i cavalier montern ;)
Kunde dock inte se nån tollar monter så blev inte nått tollarmonter besök.  Fast fick ju ändå se dem i ringen så jag är nöjd ändå ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin och Olle

Sv: Tack så mkt :)

ja va oxå på mässan o ställde min hund, men gick kanske inte så bra ;) men han skötte sig super så de tröstar ja mig mkt med :D

2012-12-21 @ 19:21:17
URL: http://elinalbertsson.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0