Torsdag...

Igår var det dags för mig och Gia att köra lite agility igen :) Vilket funkade superbra faktiskt. Gia var dock lite övertaggad på att träna, men antar att hon helt enkelt gillar agility ;) 
Vi övade på kontaktfält, slalom och "säcken". "Säcken" har vi aldrig kört innan så det var såklart lite läskigt för henne att springa genom där. Men vi får jobba på det helt enkelt haha :)
Slalomet funkade lika bra som alltid, hon börjar snart fatta det hela :)
Blev tyvärr ingen film då ingen kunde filma träningen, men ska försöka få träningen filmad nästa gång :)
 
 
Idag åkte jag och Gia iväg på en inoff utställning igen. Gia skötte sig bra tycker jag. Hon har blivit så mycket bättre på att ignorera domaren då domaren ska komma och känna på henne. Att springa med henne är dock lite knepigare, då hon lätt vill springa in i ens ben haha. Jaja, vi får jobba på det. Ståendet har hon också börjat bli duktigare på, men hon orkar inte ännu stå så länge haha.
Men nån gång ska vi väl bli bra vi också ;)
Vi kom inte hem med några resultat, fast rätt kul hade vi :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia, Wilda & Lisa

Tack! :D
Vad roligt med inof. Utställning och Agility träning! :D

2012-12-06 @ 19:54:44
URL: http://freestyleflickorna.blogg.se
Postat av: lisa

härligt med agility! Längtar till jag och Z börjar i Januari med det igen :)

2012-12-06 @ 21:21:30
URL: http://redcanine.weebly.com
Postat av: C.J.

Kul med agilityträning! Roligt att slalomet börjar sitta! =)

2012-12-06 @ 21:29:34
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0