Mysig skogspomenad

Idag blev det en långpromenad med bästa Gia :) Vi gick i 2 timmar i skogen som inte ligger så långt bort. Lite kusligt var det ändå, mörkt  och tyst som det var. Som tur hade jag ju Gia vid min sida ;)  Gia tyckte dock att det var helskoj, hon sprang runt lika glad som alltid ;) Hon är verkligen en skogsvovve kan jag glatt säga :) Jag blev väl lite frusen ett tag, var dum och lämnade vantarna hemma. Jaja, man får skylla sig själv ;) Får väl bara ta och vänja mig, kyligare lär det ju faktiskt bli ;) 
 
Ibland kan det faktiskt vara riktigt skönt att komma ut i skogen, att bara gå med hunden utan krav :) Särskilt då man bor i stan, så slipper man allt buller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0