God morgon!

God morgon alla! 
Morgonen här har gått lugnt till. Vaknade vid 9 av att Mille ville ut. Fast egentligen tror jag att han bara ville ha lite frukost ;)
Idag har jag inga planer, mest sitta hemma och bara vara. Kanske kolla film och på kvällen blir det absolut solsidan :)
 
Imorgon ska Mille till veterinären för att kolla upp ryggen. Håll tummarna för att allt ska gå bra & att han kommer få fortsätta med agilityn. Tyvärr fick vi tid kl 10 mitt på dagen så jag kommer inte kunna följa med, eftersom jag är i skolan. Men slänger upp ett inlägg så fort jag fått veta hur det är.
 
 
Idag är det föresten inte en vanlig dag för det är Milles pappas födelsedag! :)
10 år blir han & hjärtfrisk :)
 
Här kommer lite bilder jag knäppte nyss, gav Mille en ny boll och han blev överlycklig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

svar: Tack så mycket! :D

2012-10-21 @ 11:42:45
URL: http://filippahult.blogg.se
Postat av: Dessi & Teddie :)

Fin den nya bloggen är :)

2012-10-21 @ 18:16:26
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/
Postat av: Siri

Den sista bilden var ju bara för söt!
Fast dem andra var ju förstås också jättesöta.

2012-10-25 @ 15:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0