Dagens shopping & cykeltur

Idag bar det av på husdjursmässa, för fjärde året i rad ;)
Det var inte alls så mycket hundshopping jag hoppats på så det var väl en liten besvikelse men lite fanns det ändå.
Jag köpte faktiskt bara 3 saker inne på mässan ett tuggben, en hundgodisburk  och så en lott som jag inte vann något med haha ;)
Nått jag älskar med mässor måste vara gratis prylarna :) Vi fick 5 hundgodispåsar & en rulle bajspåsar helt gratis :) 
 

På mässan fanns det även en affärs kedja som sålde nomeselar. Men då vi ville pröva  den på Mille så åkte jag, Mille och pappa till deras affär  för att pröva dem på honom.
Vi hittade en som passade honom bra och bestämde oss för att köpa den. Jag har ju velat ha en nomesele i evigheter nu så blev väldigt nöjd då jag hittade en som faktiskt passade ;) 

Han har redan hunnit testa den då jag cyklade med honom nu på kvällen. Det blev en tur på ca 8 km och han fick lära sig att springa framför cykeln, så att selen ska ha någon vettig funktion. Han fullkomligt älskade det och ville verkligen dra  haha ;)

Jag har tänkt använda selen till spår, spring turer och cykling som det ser ut nu. Men då hans rygg är helt återställd så ska jag testa seriöst drag med honom då han verkligen älskar drag ;) Alltså han ska absolut inte bli någon WP hund men lite drag för nöjets skull kan väl vara kul ;)



Mobilbild från cykelturen...
 

Kommentarer
Postat av: julia

Var köpte du selen? finns den butiken online också?

2013-04-27 @ 21:47:25
Postat av: C.J.

Va kul med mässbesök! Man hittar alltid en massa roliga saker att köpa på sådana tillställningar. =)

Sv: Tack, ja nästa gång går det förhoppningsvis lite mer som planerat. =)

2013-04-27 @ 23:11:39
URL: http://mightytigress.blogspot.se
Postat av: Felicia

Sv: Den finns på Bikbok.

2013-04-28 @ 09:12:11
URL: http://keyi.blogg.se
Postat av: claudia

Följer dig nr 91 :)

2013-04-28 @ 12:59:26
URL: http://claudiasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0