Ingen träning idag..

Det började snöa mitt på dagen vilket betydde att vi inte kunde åka till träningen med Gia idag då bilen har sommadäck. Det verkar snarast som att en ny istid är på kommande då det bara snöar och snöar... Det är inte så skoj att vi missade träningen med tanke på att vi redan fick stå över förra måndags träning och jag skulle gärna ha åkt idag då vi skulle ha kört en väldigt kul bana. Men istället blev det att sitta hemma och plugga, absolut inte lika kul...
 
 
 
Efter skolan gick jag ändå ut i snöovädret och tränade lite med Mille. Vi tränade mest lydnad och jag försökte få honom att inta en bättre fotpositon. Nea tipsade om att jag skulle lära honom att gå fot mot en vägg så han går närmare mig och det funkade faktiskt super bra att göra så :) Ska testa lära in fot ordentligt nu, så att han är något klar då vi börjar lydnads kurs på klubben i maj :) Ska bli riktigt skoj att se om det blir en lydnads hund av honom eller inte...
 
 
 
Imorgon slutar jag som vanligt vid 11 så kommer högst antagligen ge Mille en lite längre promenad, men har prov på onsdag så lite måste jag väl plugga...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

-Åh tack! :D
Hur har du haft det idag då? :)

2013-04-08 @ 21:09:20
URL: http://malintorstensson.blogg.se/
Postat av: elin

Sv: Jag följer dig nu med, som nr 88 :)

2013-04-08 @ 21:55:11
URL: http://elinwieslander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0