Så himla trött...

Är så himla trött just nu, skulle seriöst inte orka göra nått...Antar att jag håller på att bli sjuk eller nått vilket är lite trist nu då helgen kommer och jag skulle vela vara lite aktiv med vovvarna ;)


Träningen med Gia igår gick inte så värst bra och hon var rätt ofokuserad på mig men efter lite lockande gick det iallafall lite bättre. Men det var verkligen ingen toppenträning ... Men det kan ju inte gå bra varje gång ;) 
Det vi körde var iallafall en liten bana och så tränade vi lite slalom vid sidan om ;)
 
Men nu ska jag lämna datorn för att se om jag orkar träna Mille nått ;)
Gammal bild...
 

Kommentarer
Postat av: Team IQBadboll ~ A German Shepherd is not just a bread, it´s a lifestyle ~

Blä va jobbigt att på väg att bli sjuk :(

2013-04-11 @ 18:39:07
URL: http://iqbadboll.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0