Bus på stranden!

Kom nyss hem från en timmes promenad med Mille. Vi gick ner till en strand där vi är för sällan. Det som är bra med den stranden är att det inte är så mycket folk där, rättare sagt ingen.Så den är väldigt hundvänlig om man säger så. Jag hade Mille lös och hans sprang direkt ner till vattnet och ville att jag skulle kasta i en pinne. Jag hittade en pinne i lämplig storlek och lät honom simma efter den i vattnet. Han var verkligen ivrig och simmade verkligen långt helt frivilligt! 

Efter en tid så gick vi upp på stranden där Mille fick ett ordentligt busryck och sprang omkring och skällde av iver. Då han sprungit av sig ordentligt gick vi hem igen. Han blev verkligen sandig och det kändes som att han tog med sig minst halva stranden. Det löste vi med en dusch, nått som han inte tyckte var så roligt ;)

Ångrar verkligen att jag lämnade kameran hemma, hade kunnat få riktigt fina bus bilder på honom... Får väl ta mig dit nån annan gång och fota honom ;) 

 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina - Hundvardag.se

Va härligt det lät :)

2013-08-11 @ 00:31:15
URL: http://hundvardag.se
Postat av: natalie

mys! underbar bild! :)

2013-08-11 @ 18:40:37
URL: http://nattinamnam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0