Mässan söndag

Så nu var vi hemma efter en till dag på mässan! 
Mille skötte sig super bra, han överaskade mig totalt faktiskt genom att vara lugn hela tiden. I tunnelracet gick det rätt bra, vet inte vilken placering vi fick dock ;) Jag var faktiskt nöjd för han stannade på banan, för jag trodde faktiskt att han skulle sticka eftersom att det kryllade med människor där.
Sen gick jag och shoppade lite med Anna. Jag köpte en Hurtta overall och lite mumsiga hundben, jag var faktiskt stolt då jag kom därifrån med så lite. Det kunde ju ha blivit så mycket mer ;) 
Då vi kom hem var Mille verkligen slutkörd, så han hoppade direkt upp i soffan och somnade ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dina fina kamera bilder :(

2013-12-17 @ 17:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0