Cycklat...

Hejsan!
Idag åkte min familj till några släktingar under dagen, så Mille fick stanna hos min mormor medan vi var borta. Då vi kom hem så behövde ju Mille få lite mer promenad än de rastrundor han fått av min mormor så jag hoppade på cyckeln och så cyklade vi lite mer än 9 km. Han sprang faktiskt på riktigt bra och då vi kom hem sprang han direkt in och hämtade ut bollen som han ändå ville leka med, han är lite svår att trötta ut ibland ;)
 
Imorgon så är det sista hela dagen innan sverige resan och jag måste verkligen se till att packa allt, hade ju varit surt om jag glömde något :/
 
Jaja nu ska jag snart hoppa i säng för jag är så trött...


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lalitta

Kul att du ska till Sverige! :)

2013-07-18 @ 13:33:13
URL: http://littleblueivy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0