Ikea idag igen..

Det blev en tur till Ikea som planerat och jag köpte bla ett nytt bord till mitt rum :) Och Mille fick såklart en Ikea råtta som han älskar, han har haft en innan men den försvann så det var dags för en ny ;)

 Sen åkte vi till stranden och var där i typ 1 1/2 timme och solade och åt glass :)

Lite senare kunde jag och Mille även gå en längre promenad för det är ju mycket hundvänligare väder på kvällen... Vi gick först en ca 30 minuters promenad och efter det sprang  vi lite...

Imorgon vet jag inte riktigt vad som ska hända men ska nog fortsätta renovera mitt rum lite ;)


Slarvigt redigerad men ändå ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Elin och Billy

Kul med nya grejer och strand :D Har varit så himla underbart väder =)

2013-07-08 @ 07:53:40
URL: http://aktivaussie.se
Postat av: Jackie

hehe ja det är hon :D <3 Du får lägga upp bilder osv på ditt rum sen ;)

2013-07-08 @ 12:33:41
URL: http://jackieie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0