Imorgon gäller det!

Idag har Mille inte fått göra något speciellt faktiskt, det var en riktig slappardag ;) Dels för att vi satt i bilen i flera timmar och dels för att han ändå cyklat rätt långt igår...
 
Nu har jag iallafall påbörjat packningen en aning, för jag åker ju redan imorgon ;) Färjan åker klockan 17.30 har jag för mig och innan dess ska jag hinna inhandla hundgodis, hundben, godis åt mig själv och lite annat viktigt för resan .
 
Känner att det här kommer att bli riktigt bra ju! :)


Oredigerad bild på Mille och hans råttis <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

åh jag älskar den där hundrasen, min kusin har också en cavalier, de är så sööta :D

2013-07-19 @ 18:45:52
URL: http://bbaraaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0