Regn, regn & regn..

Suck och stön, här har det regnat hela dagen! Med 13 grader och regn så har dagen inte känts så somrig och vi har spenderat mer mys tid i sängen än utomhus.
Men efter lunchen så cyklade jag och Mille ca 4 km i regnet ändå, för han ska ju allt få sin motion.
Mille blev verkligen hur lerig som helst då han sprang i lerpölar så att all lera fastnade i hans långa päls.

Då vi kom tillbaka från cykelturen så fotade jag honom ute i regnet lite innan jag gick in och gav honom en ordentlig dusch. Han blev lite renare men jag fick verkligen kämpa för att få bort all sand som samlats i pälsen på honom. Men efter mycket kämpande med hans smutsiga päls så blev han faktiskt ren igen.
Gissa vem som somnade i soffan sen? Jo lille Mille ;)

Nu ska jag faktiskt inte göra så mycket, ikväll blir det nog att skypea med Nea och planera inför då jag kommer dit ;)

 

Kommentarer
Postat av: Elin och Billy

Usch vad tråkigt med regn! Hoppas solen kommer till er snart =)

2013-07-17 @ 09:12:59
URL: http://aktivaussie.se
Postat av: Johanna

hihi vad söt!:)

2013-07-19 @ 10:24:14
URL: http://amyochvarghunden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0