Ska gå ut...

Orkar seriöst inte sitta vid datorn längre. Det känns som att huvudet ska explodera...
Jag har tillgång till dator nu igen, nått som dels är bra och dels är hemskt. Har försökt få in bilderna från dagarna i stugan i 2 timmar nu och lyckades tillslut få in dom, efter att ha bytt dator en gång ;) Sen var jag ju tvungen att kolla igenom alla 1500 bilder och redigera några jag var nöjda med, det tog sin lilla tid det också ;)

Bilderna kommer jag att tidsinställa så att de dyker upp de dagar jag inte kommer ha dator eller så.

Nu ska jag iallafall gå ut lite med Mille så att jag slipper huvudvärken efter 2 timmar vid datorn ;)

Ni får ha det bra alla!

En av bilderna som blev tagna här om dagen ;)

 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej!
Jag måste bara fråga, vilken kamera har du och vilka objektiv använder du? Riktigt fina bilder! ^.^

2013-07-15 @ 22:03:46
URL: http://brandys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0