Vi har det bra...

Är faktiskt riktigt sur på blogg esse appen som vägrar fungera, har försökt slänga in inlägg flera gånger men utan att lyckas...
Jaja, så är det att mobilblogga. Det krånglar ju nästan jämt...

Igår kväll så sprang jag och Mille 3 km i skogen, något som verkligen var skönt. Jag borde springa i skogen oftare för det är verkligen härligt, även fast myggorna gör sitt bästa för att ta kål på en ;)

Idag har det regnat så vi har faktiskt suttit inne nästan hela dagen. Förutom för ett tag sedan då jag och Mille gick ut och badade lite i havet. Men efter en stund tröttnade Mille på att bada så jag torkade han och sedan sprang han och flummade runt på gården med sin leksak. Jag gick snabbt in efter kameran för att få några busbilder på killen. Men kameran var tydligen inte på humör idag för mer än hälften av bilderna blev hemska hahha ;) Men några lyckade bilder kom vi iallfall hem med ;)

Imorgon får jag förhoppningsvis tillgång till dator så då kommer jag kunna blogga bättre, för jag hatar att mobilblogga ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

usch ja, bloggappen är totalt värdelös!

2013-07-14 @ 23:25:23
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se
Postat av: Paula Moisiola

Superhärlig blogg! :)

Jag har precis startat blogg och det skulle va kul om du ville titta in och kanske lämna en kommentar, kram :)

2013-07-15 @ 14:08:40
URL: http://paulamoisiolas.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0