Måndag..

Jag lever fortfarande även fast bloggningen sugit totalt. Men då jag kommer hem igen så ska jag verkligen ta tag i bloggningen och ska uppdatera oftare och med bättre inlägg ;)
 
Mille och resten av min familj åkte hem igår. jag kommer dock stanna hos min mormor och morfar tills på onsdag då jag åker hem till mille och familjen igen... Saknar redan min lilla fluffboll men får ju snart träffa honom igen ;)
 
Idag har jag gått på stan och så har jag gosat med kattungarna som verkligen är urmysiga. Imorgon ska vi med dem till veterinären så de blir vaccinerade så de kan flytta till sina egna hem :)
 
Men nu ska jag käka popcorn och kolla på film :) Men jag bloggar mer imorgon :)
 

Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Oh, är det ni som ger bort söta Puh? :)

2013-06-17 @ 22:00:22
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0