Muu!

Dagen började riktigt segt faktiskt men med lite mat i magen åkte jag ut på cykel tur med Mille, vi cyklade vår vanliga runda på 8 km och han sprang på riktigt bra :)
 
Då vi kom hem åkte jag och pappa iväg för att fota lite då det var perfekt foto väder. Vi hittade några kossor & kalvar som inte var så intresserade av att bli fotade men det är ju det som är charmen med att fota lite "vildare" djur. För man kan ju inte be en ko att sitta men det kan man be en hund att göra :) Så jag fick en bra möjlighet att öva upp mitt fotande :) 

Det fanns även några flockar med fåglar där som jag försökte fota men det var lättare sagt än gjort för objektivet räckte inte alltid till :( Men några fågelbilder kom jag iallafall hem med :)

Ska spendera kvällen med att redigera lite mer bilder som kommer att dyka upp här på bloggen imorgon :) Så håll utkik imorgon :) 

Måste säga att jag faktiskt gillar den första bilden, önskar bara att jag stått framför istället för bakom :/

Kommentarer
Postat av: Anna

KUDDOOOOR 8D <3

muuh på däjj c; <3

2013-06-22 @ 21:47:13
Postat av: Malin

söta bilder :D

2013-06-23 @ 01:29:44
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0